limera1n'in Mac sürümü çıktı
İlk çıktığı 10.10.10 tarihinde yalnızca Windows ile çalışan limera1n jailbreak artık bir Mac sürümüne de sahip.
Devamını Okuİlk çıktığı 10.10.10 tarihinde yalnızca Windows ile çalışan limera1n jailbreak artık bir Mac sürümüne de sahip.
Devamını OkuiOS 4.2 beta 3 sürümü ile önceki mesaj seslerine ek olarak iPhone’a bir çok yeni mesaj sesi gelmiş. Fakat hala zil sesinde olduğu gibi kendi mesaj sesimizi oluşturmak mümkün değil.
Devamını OkuiOS 4.2’nin 3. beta sürümü de iPad, iPhone, iPod Touch uygulama geliştiricilerine sunuldu. Steve Jobs 1 Eylül’deki etkinlikte iOS 4.
Devamını OkuDaha önce 10.10.10 tarihinde saat 10:10:10 (GMT) da çıkacağı açıklanan greenpois0n jailbreak, “Geohot” rumuzlu George Hotz’ın daha önce davranıp başka bir güvenlik açığından yararlanarak...
Devamını OkuiOS 4.2 beta 3 sürümünün yanında iTunes 10.1’in de beta 2 sürümü geliştiricilere sunuldu.
Devamını OkuChronic Dev Team greenpois0n’ın çıkış tarihini açıkladıktan sonra Geohot’ın limera1n jailbreak’i çıkaracağı dedikoduları duyulmuştu.
Devamını OkuGörünüşe göre Geohot’ın limera1n jailbreak’ini çıkarmasından sonra Chronic Dev Team greenpois0n jailbreak için beklenen çıkış tarihini ertelemiş bulunuyor.
Devamını OkuApple 15 Eylül’de yaptığı basın açıklamasında iOS 4.2 ile gelecek olan AirPrint özelliğinin iPad, iPhone 3GS, iPhone 4, iPod Touch 2. Nesil, iPod Touch 3. Nesil ve iPod Touch 4.
Devamını OkuAutoCAD’in iPhone, iPod Touch ve iPad’e geleceği haberleri çok önceden duyulmuştu. Sonunda beklenen oldu ve Autodesk iPhone, iPod Touch ve iPad için AutoCAD WS uygulamasını çıkardı.
Devamını OkuChronic Dev Team üyesi Joshua Hill (p0sixninja) yazdığı tweet ile greenpois0n iOS 4.1 jailbreak için beklenen çıkış tarihi olarak 10/10/10 saat 10:10:10’u (GMT) gösterdi.
Devamını Oku